2008. november 10., hétfő

zé-hán túl, zé-hán innen

Hát, kérem ez is megesett. Megírtuk a nyamvadt első biosz zh-t. Azért durva, hogy ez volt az első próbatétel, de mégis, duplatáskás szeműre sikerült aludnom magam vasárnap reggelre.
Pénteken mentünk le a kis csapattal, a délelőtti órákat leültük, majd a délutáni szocpszichoról megléptünk. Kaja és be a koliba hárman tanulni.
Előző este sikerült kb. 3 órát aludnom, így aztán aznap többször is eljutottam abba az állapotba, hogy vkivel össze fogok veszni. De végülis, nem vesztem. Estére meg teljesen átcsapott az ingerültségem a másik végletbe és ész nélkül röhögtünk úgy kb éjjel kettőig biosztanulás közben. Utólag másnak visszamesélve, tán nem is vicces poénok voltak, de ott, akkor visítva röhögtünk.
Aztán szombat hajnalban 7-kor Zh.
Mit mondjak? Mázlim volt, mert a könnyebbik csoportba kerültem és a többiek is segítettek. Csak sajnos hiába volt a kooperáció, mert én nem nagyon tudtam segíteni a mellettem ülő leányzónak, mert az ő feladatsorában lévő ábrára csak bámultam, mint boci az új kapura. :S Most izgulhatunk az eredményekért.
Aztán reggel 8-tól órák, folyamatosan délután kb fél ötig. Akkor már meglengettük a fehér zászlót a tanító néninek, hogy kész vagyunk és tessékkéremhazaengedniiiiiiiiiii. :)
Utána, mivel állat nagy heroinnak (hősnő:)))) kell lennem, végigvezettem az utat haza, majd meghaltam csendben. Másnap reggelre meg is lett a dupla táska a szemeim alatt.
Vasárnap kellemesen megírtam egy házidolgozatot, el is küldtem. Igaz, hogy eléggé gagyi lett, de nem volt több energiám. Este hatkor ahol épp tartottam, kiküldtem, kész.
És elmentem egy jutalommoziba: Madagaszkár 2-re. ÁÁÁÁÁllat :D
Ma meg? Hétfő reggel, iroda, multi, zzzzzzzzz. Csendes magány és unalom.

1 megjegyzés:

Independence írta...

Majd kedden pontosan megbeszéljük a dolgokat, mit is kérdeztek... :-P