2008. november 26., szerda

Medicina

Hát, igen. Nekem sok barátom van. És nem is akármilyenek. :))))

Az van, hogy annyit nyifogok, hogy jaaaaj, nehéz a biológia, jaaaaaaj, nincsenek ábrák és jaaaaaaaj, hogy mindenki ezerrel megsegít.

Történt, hogy kedves, okos és szép egykori orvostanhallgató és egykori biológushallgató jelenleg végzett közgazdász kolléganőm hozott nekem 3 cd-t, ami telis teli van remek dolgokkal.

Nagyon gáz, mert az öccsének a volt barátnőjétől kellett visszakérni, stb, stb.

Gépbe betesz, installál, elindít. Naszóval, reméltem: széééééép színes ábrák, remek rajzok, stb.

De neeeeeeem. Első: egy tálcára kitett szem. Második: egy agytrancsír. ÁÁÁ.

Na, most ez a ciki. Sápadtam, a gyomrom kavargott, ajajjj. Vérciki. De azonnal, teljes köszönettel visszaadtam.

Bocsi: nyúl, nyápic, szotyi, giliszta, ropi - facsiga vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések: