2008. november 21., péntek

Beszélgetésfoszlányok

Eleget szenvedni

Fodrászüzletben, két nő beszélget.

- Jajjjj, olyan ideges vagyok, alig aludtam. Apámnak foltot találtak a veséjén.
- Na, és?
- Lehet, hogy daganat és rákos.
- Na, és? Az egyik vesét kiveszik és kész.
- (kicsit sértve) Hát, azért én aggódom...
- Nem ért még téged elég csapás az életben...
- Miért mondod? Tavaly is meghalt a nagyapám, 84 évesen.
- 84 évesen már meg lehet halni. Akkor már mit akar valaki.
- Akkor is megviselt. A nagyapám volt.
- Áááá, nem szenvedtél te még eleget...

Utána visítás, hajtépés, mifene.

Szaktekintély

Egy férfi és nő összevész, a téma, hogy a férfi-e a teremtés koronája. A nő szerint nem, a férfi szerint igen. Fültanú egy első éves pszichológus hallgató, nő. Megszólítja a nő.
- Akkor most döntsd el te, te úgyis szihológus leszel!

Az, bakker, az! :))))

Boldogok a lelki szegények

Internetes felhasználó levele, kijavított dolgozat után, levelezőlistára:

Óóóóó bakker, emberek!!!! Hát kib...tt jófej ez a faszi, hogy így bírosztályozni!Nekem semmi reményem nem volt, így minden elképzelésemet überelte ezaz eredmény!!!Jézus Mária! VAN ISTEN!

Egy perccel később:
Jesszusom, akkor mégsincs? Miért gondoltam, hogy 51%-tól oké?

25 perccel később:
Halihó, van itt valaki? Én úgy hallottam, hogy 50%-tól megvan a vizsga.Most akkor mi az igazság?Borzasztóan érdekelne... nem tud valaki tuti biztosat?
Miért kellene ebből az anyagból minimum 75%-ot teljesíteni?
Válaszoljatok légyszi!

Válasz:
1. Nem tudom, van-e isten, de szerintem ne ezen az alapon döntsük el.
2. Valszeg azért gondoltad, hogy 51%-tól oké, amiért ezeket a leveleket írod, fél perces közökkel...
2. Azér', vazze, mert a tanár azt mondta.
:)))))))

Nincsenek megjegyzések: