2008. november 16., vasárnap

Továbbra is szingli...

... és ez már megint így maradt. Tulajdonképpen szinte lényegtelen is.

Annyi lett a dolog kifutása, hogy:

- röviden: berágtam és elküldtem a pasit a fenébe;

- hosszabban:

SMS, kedd este: Elkezdett a srác sms-ben azon problémázni, hogy akkor ő mit is vegyen fel a randira. Olyan kis viccesnek tűnt, gondoltam ügyesen előre gondolkodik és kipuhatolja én miben is leszek, kábé.

Első mail, szerda reggel: Kitalálta és melegítőt vesz fel, mert az jó meleg és hozzá bakancsot. És még mindig azt hittem viccel, de azért belém bújt a kíváncsiság... Persze rákérdeztem levélben.

2-4. mail, szerda napközben: Párszor megerősítette, hogy igen, tényleg abban jött. Erre én udvariasan és határozottan lemondtam a randit, hogyaszondom, nem tiszteli meg már az első alkalmat se, és a melegítő a Tescoba is ciki, akkor valszeg nagyon más az értékrendünk, megmifene.

5. mail, szerda délután: "szia baby" kezdettel levél, hogy ugyanmár, csak viccelt.
Bennem meg a bomba robbant:
- Mi az hogy BABY??? Még egyszer sem találkoztunk. Nehogymár itt BABYzzen egy melegítős faszi!
- És marha rossz a humora, mert ez nem vicces szerintem. Főleg azok után, hogy anno régi internetes társkereső múltamban mennyi idióta vadbarommal találkoztam. Ezek után már simán az járt a fejemben, hogy a pasi hazudik, hazarohant átöltözni, vagy mittudomén. Ezt közöltem, plusz, hogy randi lemondva.

És a csattanó, 6.mail: "Akkor most tényleg nem találkozunk?"

Hát, nem találkoztunk. Úgy néz ki, megsértődhetett, mert kitörölt a wiw-es ismerősei közül (noha előtte nem találkoztunk...). Na, bumm...

Na, most akkor: egy intoleráns vadbarom vagyok?

Ha átgondolom, igen. Ha mégegyszer átgondolom, akkor meg nem.

A francnak van kedve idiótákkal foglalkozni. Hogy arról levelezzek és sms-ezzek egy vadidegennel, hogy mit sikerült reggel felvennie? Ha komoly a dolog, akkor azért gáz, ha nem komoly, akkor meg azért.

Ááá.

Nincsenek megjegyzések: