2009. március 3., kedd

Demokrácia

Igen, nálunk a cégnél mégiscsak demokrácia van.

Azt mondja nekem tegnap az amcsi főnököm (aki mellesleg Svájcban ül), hogy urgentASAP (nagyon sürgősen) kell ez, meg az, meg amaz, mert ott vannak Svájcban a könyvvizsgálók.

Ilyen esetekben én törvényszerűen azt szoktam gondolni, hogy f.....ck, hogy nem lehetett előre szólni, kapkodjunk az uccsó pillanatban, sötöbö. De amikor 5 percre rá, megírta, hogy ezen a héten és jövő héten vannak ott és ha túl sok mindent kérnek, akkor szóljak, hogy ki kell utaznom, na, akkor röhögtem fel hangosan.

Hát, persze, ez így megy. Láthatja mindenki, akkora a demokrácia, hogy ÉN diszponálhatok százezer forintok felett, meg afelett, hogy ugyan akarok-e menni, vagy nem. :)))

A valóság úgy néz ki, hogy a remek szervezeti felépítésnek köszönhetően, a svájci górém csak kérheti, hogy engem kiutaztassanak, valójában a kedvenc magyar főnököm úgyis mindennek keresztbe tesz, de főleg annak, ami pénzébe kerülne. Szóval, tegnap megírtam a csávónak, hogy szerintem "necessary", hogy kimenjek :)))))))))

De valahogy nem lett hatása :)))))

Na, aztán ma kiemelkedően nemes feladatot kaptam: a könyvvizsgálók elkérték köbö 20 szerződésnek az anyagait. Ehhez azt kell tudni, hogy egy szerződés cakkumpakk 20-60 pdf fájlból áll. Úgyhogy ma azzal töltöttem a napomat, hogy mentegettem le őket egyesével egy adatbázisból, darabjához 5 kattintás kell. A feléig jutottam el.

400 fájl, 2000 kattintás, 220 MB. Aszonta a swizzer, hogy majd valaki holnap kiírkálja őket cd-re. Na, neki is jó móka lesz, de nekem is :)))))) A könyvvizsgáló gyerekeknek meg jó olvasgatást, szerintem el fogja foglalni őket :))))

Azt mesélik, tegnap nyifogtak, hogy a Blueberryn nem jönnek le szépen a riportok :))) Vajon a CD-t bele lehet dugni a Blueberrybe? :)))))


Aztán meg még akkora a demokrácia, hogy a legkevésbé kedvelt kolléganőm (francia), írt egy levelet, hogy egyik könyvelésem nem jó és természetesen cc-be rakta a közös főnökünket... Ez szerintem egy picit nem kedves gesztus. Megköszöntem neki, hogy szólt, de főleg, hogy nem mulasztotta el a cc-zést. Mert ugye fontos, hogy a főnökök jólinformáltak legyenek. Arról is, ki követ el hibákat, meg arról is, ki a faszagyerek, aki azt felfedezi. :)))) Hülye spicli.

Szép lesz, mert pénteken ő helyettesít:) De asszem nem kérdezem meg előre és juszt is kihagyom minden további kommunikációból. Beeeeeeeeeee :))

Nincsenek megjegyzések: