2009. március 17., kedd

TV - ma

Egy órája nézem ma a tévét. Kár volt.

A Fókuszban láttam egy riportot erőszakos "felnőttfilmekről". Illetve sokkal inkább annak egy castingjáról.

Állítólag szexmentes a film. Na, akkor már tényleg nem értem. Amit meg főleg, hogy tényleg agyba-főbe verik a kedves szereplőket, ami szerintem eléggé gáz. Ma már van trükk, számítógép, stb. Persze.

De úgy tűnik, hogy a lényege a valódi verés, kínzás lehet. És akkor tényleg gáz, csinálni is, nézni is. Elvállalni is.

Másik téma politikai. Nem szoktam politikailag állást foglalni, de azért most muszáj. Ismeretes, hogy most március 15-ére törvényt módosítottak, miszerint az ünnepi rendezvényeken tilos bekiabálni, tojást dobálni. Plusz elvittek, ha jól tudom két srácot, akik "Felelős magyar kormányt Buda-Pesten" transzparenst tartottak fel.

Na mármost, szerintem: ez a transzparens az égvilágon semmi rosszat nem tartalmaz. Nem tetszik a kormánypártnak - sag schon. Ez annyira ártalmatlan véleménynyilvánítás, amilyet el tudok csak képzelni.

Bekiabálás: háááát, ugyan nehogy már az tilos legyen. Ez lassan aféle halad, mintha kussban kellene a nagyvezéreket végighallgatni és kötelezően tapsolni a beszédek végén. Emlékeztet ez valakit valamire?

Tojás: oké, tojást nem illik dobálni. Ellenben nem tartom túlzottan veszélyesnek. Mondjuk, megalázónak megalázó és összedisznózza a köztereket, szóval, rendben, ne lehessen.

Minden más, ami korábban történt: gyújtogatás, Tv-ostrom, kukaletépkedés, na az más. Forradalmárok ugyanis nem a saját és az övéik tulajdonát b...k szét. Azt szerintem sem kell engedni.

De azért oda ne jussunk el, hogy futballmérkőzésen se lehessen majd bekiabálni, ha nem épp az aktuális hatalomnak tetsző csapatot bíztatna az ember. Itt sem a zsidózás, cigányozás engedélyezését szorgalmazom... De ugye azért értjük?

Nincsenek megjegyzések: