2009. március 24., kedd

Saját duga

Így jár, aki lelkes, sok jóakarója van és egyszerre sokat be is mozdít.

Megkértem pár ismerősömet (hát, igazából 3-at:)))), hogy segítsen pszichoteszt felvételében, mert az egyetem javasolta, mielőtt tanuljuk, bla-bla-bla.

Na az első, a barátnőm megkérdezte plusz 2 haverját és nem jött össze, egyik sem vállalta.

A sorrendben a második a terapeutám volt, akit megkérdeztem. Erősen elfogódottan hívtam fel, izgultam meg minden, mert egyelőre nem egyszerű azt kezelni, hogy átülök egyszer csak az asztal túloldalára, pláne vele szemben. Na, első körben laposra szégyelltem magam, mert ugye a kérdést udvariasan úgy tettem fel, hogy ő esetleg csinál-e ilyet vagy ha nem, akkor tud-e valakit. 99%-ban tudtam, hogy ő nem csinál, mivel pszichiáter, de ugye így illik megkérdezni. Elmondta, hogy ő nem, vkit tud, aki igen, de az tíz rugó. Ezt sokalltam, aztán valahogy el is kanyarodott a beszélgetés. A végén visszatért azzal, hogy ha esetleg később felhívom, akkor esetleg megkérdez másik ismerőst is. De ez olyan esetleges, udvariassági formulának tűnt nekem.

Végkicsengésében, úgy éreztem, ez a vonal nem jött be annyira, ezért aztán felhívtam a listán a harmadik versenyzőt.

Vele le is boltoltuk a cuccot két nap alatt.

Bibi, hogy a terapeutám bejelzett ma, hogy hívjam már fel.

Történt, hogy körbetelefonálta az ismerőseit (másfél hete szóltam neki, tehát valszeg tényleg nagyot nyomozott) és szerzett egy fiatal mókust, aki valszeg nem olyan drága. A mókus nemrég végzett és ő személyesen nem ismeri. Valszeg viszont a srácnak nincs saját helye, ezért aztán azt is átgondolta, hogy ha nem tudunk hova menni, odaadja nekem a saját rendelője kulcsát és akkor legyünk ott.

Beszarás, döbbenet, szétájulás.

Ezt jól bekavartam, mert mikor kiderült, hogy ekkorát melózott és ennyire jófej, nem mertem bevallani, hogy én már mindent elintéztem. A franc se gondolta, hogy ennyire ráugrik a témára. Szóval, kib.tam magammal, de tök jól esik, hogy ennyire szívén viseli a fejlődésemet, vagymiamanó :)

Legfeljebb felvetetek 2 tesztet, ami tök nem valid, de fogjuk fel, két tesztelő tesztelésének. Majd jól összehasonlítom a jegyzőkönyveiket :))) És jusztis beleülök a terapeutám székébe, ha beenged oda egyedül :)))

Nincsenek megjegyzések: