2009. március 12., csütörtök

könyvvizsgálat sálálá

Ehun vannak a könyvvizsgálók, vagyis sokkal inkább külhon, Svájcban. A kinti főnököm elintézte, hogy minden meetingen részt vegyek, amit a menedzserekkel tartanak, így aztán ma négy meetingen voltam.
A fincsi, hogy ők ott ülnek egy kupacon Zürichben, én meg itthon és tapasztom a fülem a telefonra. Ezek a dolgok akkor is izgalmasak szoktak lenni, ha csak magyarul, helyszinen összeereszted a könyvvizsgálót az operatív személyzettel, mert mondanak ott olyanokat, amitől ijedősebb könyvvizsgáló kollégának kihullik a haja.
Szóval, én vagyok a felügyelő, akinek ki kell javítgatni a sok szakmai badarságot, amiket összehordanak.
Tegnap valaki közölte, hogy elszámoltunk előre 5 évi bevételt 2008-ban, ami hajmeresztő nagy számviteli hiba lenne, ha így lenne, hát, nem győztem tiltakozni. Ma a másik, benyögi, hogy a céges költségelszámolásunk gagyi, nem mutatjuk ki rendesen a költségeket. Na, nem győztem itt is kiabálni, hogy jesszusom, ne kotyogjunk már ilyeneket, mert ha így lenne, akkor is hallgatnánk róla, de főleg, nincs így. Legalábbis nem amiatt, amire ő gondolt ;)

És hát ez van nehezítve azzal, hogy angolul megy az összes meeting. A mai top az volt, amikor egy spanyol könyvvizsgáló, egy olasz menedzser és én törtük az angol nyelvet dirib-darabokra. És ez volt az egyik legtökkelütöttebb menedzserrel.

Alig várom a holnapi utolsó meetinget, ami a legeslegidiótább menedzserrel lesz. Fincsiiiiiiiiiiiii :)

Nincsenek megjegyzések: