2009. február 18., szerda

Szelebriti sóóóóóóóóó

Váuuuuu!

Tegnap voltam tök véletlenül a Papírkutyák c. film díszbemutatóján. Éééén, hihi.

Egyik csoporttársammal találkoztam és ha már úgy alakult, elhívott a bemutatóra. Neki ugyanis van bejárása, aztán így nekem is lett. Al-VIP-slepp lettem :)))

Hát, szóval, a körítés: Mert nekem ez teljesen új volt. Hogy Magyarországon ilyen van... Corvin mozi, előtérben kábé 25-30 fotós. És, akit felismernek (tehát valami híresség), azt nagy vakuvillogás közben lefényképezik. Én Pataki Ágin haltam be, mert belépett, vakuzás, megállt, póz jobbra, póz balra, póz középre aztán el. Vazze, így bejönni :))) Mondjuk, aki modell volt, ott érthető.

Na, lényeg, hogy az egy m2-re eső celebek száma több volt kettőnél, jól kinézegettem magam. A film sem volt rossz, különösen az elején röhögtem szét magam. Igaz, hogy kaptafa: megint az amatőr, csóró ámde buta magyar gengsztertéma, viccesre beállítva. Kábé Az egy szoknya, egy nadrágban epizódot kapó Mucsi-Scherer páros storyjának felduzzasztása 90 percre, ideges, káromkodó Mucsi-figurával és dumagép, butácska Scherer-figurával. Kábé olyan Üvegtigris + Argo feeling, de sebaj, aki bírja az ocsmány dumát és a kaptafát, meg az olykor vicces dolgokat, annak egy estére jó szórakozás lesz. Ja, és még egy kicsit magyarított Ocean's 11, csak itt nincs büdzsé, nem akkorák a sztárok és nem szépek, sőt a magyarok rá is b.nak, mert lúzerek.

Amúgy elgondolkodtam: egyszer miért nem csinálunk nemlúzer magyar filmet? Attól még lehetne vicces.

Nincsenek megjegyzések: