2009. február 5., csütörtök

Megint vidáman

Teljesen fel vagyok villanyozva! :)))

Holnap megint mehetek Pécsre, az egyetemre. Komolyan, elvonási tüneteim voltak, hogy nem tanulhattam három teljes hétig! Ne már, ilyet nem lehet csinálni :))))) Függő vagyok :)

Voltam a héten az állásinterjún, de inkább hagyjuk. Annyira gagyi volt... A pasi teljesen ellenszenves volt és szaglott is. Emellett 50 perces részletes feladatismertetést tartott, nekem kb. 5 kérdést tett fel, amelyek mindegyike szerepelt az életrajzomban. Majd a végén kiderült, hogy a fizuigényem és a kínálat nagyon távol van egymástól.

Szóval, nem értem, minek hívtak be egyáltalán. A portálon, ahol jelentkeztem, van megadva fizetési igény. Abból láthatták volna, hogy egyeztethetetlen a kettőnk elképzelése...

Majd meglátjuk mi lesz a továbbiakban. A hetem elég jó volt, volt meló bőven és a svájciaim is korrektebben álltak most hozzám. Pl a kinti főmanager kb 3-szor hívott fel, hogy egyeztessen velem dolgokat. Ez tök jó. Egyik este meg felhívtak a csajok, hogy hazamehetnek-e már, mert tőlük vártam adatokat - de még nem volt időm ellenőrizni. Hazaengedtem őket :)))))

Beszéltem egy régi kollégámmal is. Egy apróbb tanácsot kértem tőle és tök jó volt, mert ő is bíztatott az egyetemmel kapcsolatban.

Szóval, akkor most minden rózsaszín? :)

Nincsenek megjegyzések: