2009. január 22., csütörtök

Terhes vagyok?

Utaztam ma a metrón. Épp ortopéddokihoz mentem a kripli bokámmal, ami éppen fájt, de nem annyira, szóval álldigáltam egyik lábamról a másikra, lehet, hogy sóhajtoztam is, azt nem tudom, de sánta semmiképp sem lehettem.
Rajtam kék kabát, zsebei kitömve, mint rendesen: telefon, kesztyű, mp3 lejátszó, zsepi. Két zseb hasmagasságban.
Na, fogta magát egy fiatal lányka, felugrott és mondta, hogy üljek le. Mivel a fülem tele volt tömve az mp3 fülhallgatójával, visszakérdeztem, hogy "ha'?". Angyali mosollyal ismételte, hogy üljek le.
Há', jóvan, ha aszongyák üljek le, rendes gyerek vagyok én, leültem. Ugye.
Konklúzió:
- anyakorban vagyok
- terhes nőnek látszom a kék kabátban :))

Amúgy, tiszteletem a jóindulatnak, hogy a rosseb enné meg :)))))))

Nincsenek megjegyzések: