2009. április 17., péntek

Horror

Ma akkora horrort éltem át, amire nem is gondoltam volna.

Nálunk ugye folyamatosan megy a para az elbocsátások miatt és kb. senki sem tudja, ki lesz a következő, csak találgatunk.

Na, lehet, hogy jó úton járok a "következő kirúgott" címhez.

Történt, hogy mint őrült dolgoztam ma egy riporton, amit du 15.15-re kellett elküldeni, hogy a benne tartalmazott adatokból lehessen telefonkonferenciázni.

Megcsinálom, kiküldöm mindhárom területemre fél órával a konf előtt.

Konf: először is, sehol nem volt G., aki szokta az eredményeket magyarázni, de volt helyette két másik fickó, az egyik a svájci HP kontroller. Elkezdik, felrakják a prezentációt és még véletlenül sem az, amit én csináltam. Gondoltam, na biztos mással kezdünk és majd jön az enyém, de láss csodát, nézegetek és nini, ott figyelnek a preziben az én szerzősédeim is, csak pont nem az én adataimmal. És prezentálják...

És itt gurult el a pettyes... Azonnal írok a svájci főnökömnek, aki szintén benne van a konfban és kérdezem, hogy ez most mi a f.? Az én témám, másik előadóval és főleg nem az én prezimmel. Ha'?

A góré érezte, hogy most nagy a baj, válaszolt: ő is meg van lepve, hogy nincs itt G., meg hogy ez nem az én prezim, de hát miben egyeztem meg a két prezentálóval?
Éééén? Semmiben. A HP-s fickóval kb 4 hete beszéltem, a másikkal a büdös életben soha. Közben konf vége, lerohantam az utcára, mondván, hogy akkor most szétütök pár kukát, vagy kirakatot, de megmaradtam egy ciginél. Vissza, amcsi főnök keresett. Visszahívom, a következő konf-ig 5 perc van. Azt mondja, hogy ő sem érti, de ne aggódjak, mert a maradék területet tuti én csinálom, ezeken meg kisegítek, mint eddig. Hát, bazdmeg!!! És mondta, hogy tisztázza a HP-s csávóval, hogy akkor ez mi és ki mit csinál.
Új konf, G. és az én prezim.

A következőképpen látom: az amcsi főnök és az én tudtom nélkül gyakorlatilag kigolyóztak minden értesítés nélkül a fele hatáskörömből, segghülyére vettek. Hogy ez a pályám végét jelenti-e? Nem tudom, de így már alig adok esélyt magamnak a maradásra. Következő hónapban már lehet, hogy semmit sem én csinálok.

Nagyon szar érzés, főleg, hogy így tudod meg. Senkinek nem kívánom.

Hétfőn, ha a főnök ki nem deríti, mi van, akkor addig ütök én embereket, amig választ nem kapok. Mert ez, így: undorító.

Nincsenek megjegyzések: