2009. április 12., vasárnap

Nyugodt ünnep - szép tavasz

Nagyon nyugodtan telik a húsvét. Tegnap szüleimnél voltam délben, utána meg kimentem a Margitszigetre. Sétáltam kicsit, meg persze napoztam. Nagyon szép a sziget, gyönyörű a sok zöld. Igaz, hogy rengeteg ember van kint. Ahogy néztem kábé fele-fele lehet a magyar-külföldi arány.
Ma meg kimentem a Duna-partra. Az orvosom szerint nem szabad bicikliznem sem, de úgy döntöttem, mégiscsak bicajjal megyek. Úttalan kis utakon csorogtam le a partra, engem is meglepett, hogy 10 perc alatt leértem. Ha az ember jól ismeri a kis zegzugos utcákat, hamar odajuthat. Ott is voltak elegen, de azért találtam egy szabad kis padot. Elolvasgattam ott vagy másfél-két órát és közben barnultam vadul. Aztán elcsorogtam az ottani - gyermekkorom legendás cukrászdájába és letoltam egy fagyit, meg egy kávét. Aztán haza kicsit hosszabb úton mentem.
Összességében nagyon élveztem és rájöttem - a környék ezen részei szuperjók és bolondság nem kihasználni néha.

Nincsenek megjegyzések: