2008. december 5., péntek

Knock out

Le KO-ztam magam, de szerintem erre most szükség volt.

Egész éjjel játszottam a remekbe szabott Fifa játékommal. Állat! Megvettem Messit, Fabregast, Adrianot, Mertesackert. Pato már 19 éves és szépen fejlődik. Az öreg trottyokat kidobtam a csapatból, szóval most fiatal fejlődő játékosokkal van tele a csapat. Jó-jó, szemétség Didával, Gattusoval és főleg Maldinivel, de ez van. Új időknek új szelei, ugye? :)
Nyertem 2 Bl-t, 2 olasz bajnokságot és 2 olasz kupát. Fejlesztettem az edzőket, az orvost, a tehetségkutatót. Milyen király a virtuális világ: mindezt egy éjszaka alatt. :)

Nappersze, hogy 10-kor tértem magamhoz és mélyen megfontoltam, hogy egyáltalán bejöjjek-e dolgozni. Aztán meggyőztem magam, hogy ezért elkummantani egy szabadnapot hülyeség lenne, szóval bekúsztam szerényem fél egyre. Ilyenkor mindig van lelkiismereturim, de nem sokáig, mert megint vidáman konstatáltam, hogy 7 levelem jött: 3 vicces, 3 fyi (for your information) és egy, ami 2 hét múlva is ráért volna. Ergo: minek is jöttem be? :)

Ja, tudom: ettem pogit. Beszélgettem. Kinyomtattam egy retinát. És fizetnek érte.

Vicces, elbaszott nap ez is, de legalább írok, társadalmi életezek és lefekhetek korán, mert hulla vagyok.

Nincsenek megjegyzések: