2008. december 15., hétfő

Biosz vége? és egyéb közhelyek

Köszönöm a kedves érdeklődést, meggyógyultam.

Hétvégén megírtuk a második biosz zh-t. Siralmas volt... Megpróbálom lefesteni a körülményeket.

Pénteken lementünk a kis csapattal Pécsre, olyan dél körül érkeztünk meg. Beültünk ebédelni, azzal, hogy majd a délutáni előadásokra megyünk be. Így is lett. A délutáni előadás első szünetében leszaladtam a mosdóba, mondván a nervus vagus dolgozott. Szóval, hánytam egy remeket. Visszatámolyogtam falfehéren és a skacok ott üldögéltek a folyosón, hogy niiiiiiincs is kedvük bemenni. Mondtam, h nekem sem, mert én hányok, tisztelettel.

Szóval, meglógtunk mint valami lökött kisiskolások. Elmentünk a szállodába. Hmm. Elég gagyi volt, legalábbis szállodának... Mindegy, 4000 Ft, aki nem foglal időben más szállást, az így jár. Lényeg, h szarrá fagytunk, és a szoba büdös volt. De legalább jól befüstöltük. Kb. este hattól tanultunk éjjel kettőig a másnapi reggel (mit reggel?, HAJNAL) 7-es zh-ra.

Ébredés után fogalomtolulás: az a jelenség, amikor az agyad, mint másnap a gyomrod, hányja ki magából a fogalmakat, latin kifejezéseket, és a "holafogkefém" gondolat előtt bevillan egy subarachnoidális rés, utána meg egy impedenciaillesztés. Hideg, sötét szoba. Odakint meg egy trágya idő. Sötét, jeges szél, zuhogó eső. Mire odaértünk az épülethez, akkor meg a többiek ott áztak és fagyoskodtak még az utcán. Mivelhogy az iskola zárva, ilyenkor nincs ott élő ember. Brrr....

Tanerő megjön, épületet nyit, termet nyit. Jaj, és akkor osztja a feladatsort. Hát, hogyan fogalmazzam? Szenyó volt. Nehéz volt. Fúúúj. Talán ma este, vagy holnap megtudni, mi is lett az eredménye.

Összedolgozni nem nagyon lehetett, de értelme sem volt, mert amit nem tudtunk, azt nem tudtuk volna 6-an sem. Így is bebuktunk és elbarikádozott minket a tanerő egymástól, ill két cimbitől el is szedte a dolgozatot, -100% felkiáltással. De aztán nem karóztatta be őket, csak rájuk ijesztett.

Ja. Az erekciót a szimpatikus vagy a paraszimpatikus idegrendszer idegzi? Hmmm. Ezt se tudtam. Láttam már ilyet, de nekem nem volt, nem is lesz és ha meglátom, bizisten nem ezen gondolkodok. De ezentúl, ígérem, minden más lesz! A következő alkalommal ha látok ilyet, rákérdezek, megvizsgálom, azonnal érzékelőket helyezek a csávóra, hogy lássam, hol van elektromos aktivitása. Ja, és hozzáteszem, jajdeszépnagy, mert azt is hallottam, hogy az ilyenkor kondicionált mondatok, nagyon nagy hatást keltenek. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Nincsenek megjegyzések: