2009. június 30., kedd

Teszter

Ízlelgetem a szakmai szépségeit.

Elkezdtem rajzteszteket felvenni pár ismerősömmel. Megyek majd egy rajzelemzés tanfolyamra és előtte kell "anyagokat" gyűjteni.

Nagyon élvezem. Valami olyasmi, amit végre szeretek csinálni. Persze eleinte nekem is nehéz volt "megfelelően" viselkedni. Az első teszten valószinűleg jobban izgultam, mint a rajzoló, de kezdek belejönni. Hiszen tökre nem az a lényeg, hogy én mit gondolok vagy érzek közben, hanem a másik személy.

Ma érdekes volt: aki rajzolt nekem, előtte eléggé be lehetett ijedve. A végén kapott egy sms-t egy közös ismerősünktől, hogy túlélte-e és milyen volt. Hm :)

Azt hiszem: túlélte :)

Jó érzés ez a kicsit kiüresedés. Másikra figyelés. Remélem, nem csak én érzem így. Mert ki a fene tudja, hogy tényleg jól csinálom-e. Csak remélem. :)

1 megjegyzés:

Independence írta...

Olyan feszűlt voltál mint a hegedűhúrja ;-)