2009. augusztus 30., vasárnap

Nyisza

A héten végre rászántam magam, hogy leszedessek egy anyajegyemet.

Megint beleízlelhettem a magánorvoslás szépségeibe:

felhívtam a bőrgyógyászomat, akit huszonéve ismerek és nézegeti több-kevesebb rendszerességgel az anyajegyeimet. Megkérdeztem tőle, mi az útja-módja egy ilyen anyajegyeltávolításnak. Ajánlott egy remek computeres anyajegyvizsgálatot, potom 15eFt áron. Nem kértem időpontot...
Aztán felkerestem személyesen - 3000-ért tisztelettel kértem egy TB-s beutalót, mivel nem kívántam az újabb ajánlat szerint 25eFt-ért, plasztikai szebésszel kivetetni a kis kedvencemet.

Így lett a vége a TBs rendelő, 20 perces beavatkozás, két öltéssel. Ennyi.

Most húzódik, fájdogál, de semmi különös. Egy hét múlva varratszedés.

Csak sajnos a redőnyt nem tudom felhúzni :) Nem akarom a sebet felszakítani az erőlködéstől.

Nincsenek megjegyzések: