2010. február 28., vasárnap

Akkor ez most ciki?

Akkor az ciki, ha egy középkorú csaj, pályakezdő ambíciózusok közé senior pozícióba bekerül? Mikor már igazi vezető is volt?
És irigyelt sztár vagyok, irigyelt cimke. Baszki, egyszerre röhögök, csodálkozom, értetlenkedek és ijedezek.
És kijelentik, hogy csak egy főnökük lesz. Bahh... Wow. És hűhaaaaa. És ha’?
Nekem megegyse, oszt jónapot.
És mégis irígylik és akarják és hajtanak érte és jó érzés is lesz nekik. F...................................
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
És én eközben másik planétáról nézem, távcsővel. És ugye, megértően? Akkor most tényleg UFO vagyok? ET? Földönkívüli? Vagy csak bornout miaszösz? Útját talált izé?
Kérlek, mondd, hogy jó ez így! Mondd, hogy tehetséges vagyok! Mondd, hogy nem b... éppen telibe!
Tényleg. Kösz.

Nincsenek megjegyzések: