2008. október 29., szerda

Busy days

Csiga igen elfoglalt lett mostanában. Közeleg a biosz zh időpontja az egyetemen, igaz, hogy majd három hete ezen pörgök, de szerintem szükség is van rá, mert setét vagyok/voltam bioszból, mint ama hideg téli éjszaka. És hát az egyetemen a TTK-s tanerők nem viccelnek-bolondoznak. Elég annyi hozzá, hogy megkértem egy barátnőm, aki maga is biosz szakos és egy középiskolában tanít, hogy segítsen. Háááát, volt nem egy kérdés, amire csak pislogott ő is. Na, azért jól éreztük magunkat. Jelentem a biológia tanulása meglehetősen szexuális jellegű. És meg is fejtettem, hogy miért. Mert az ember annyit k..va anyázik, b..... megezik közben, hogy óhatatlanul szexualizálódik a dolog. F.sz.m. Ááááá, már megint, bocsi :)))) Amúgy meg kellene írni sebtiben egy házidolgozatot is. Majdcsak rászánunk egy éjszakát. Meló pörög. Csiga gondolkodik, bizonytalankodik és vagy sír, vagy vigyorog. De alapvetően pörög. Tanul, tanul, tanul.

Nincsenek megjegyzések: